Klacht: entertainment systeem

op 10 mei 2016 over Delta Airlines in de categorie Vliegmaatschappij

omdat Delta een partner is van KLM vind ik dat zij op zijn minste de films ook in het nederlands horen te ondertitelen en voor kinderfilms de optie ‘nederlands gesproken’ moeten aanbieden. Wij vlogen 2 weken terug met 3 kinderen en zowel de muziek (over smaakt valt niet te twisten maar de aangeboden cd’s waren niet bepaalt internationaal) als alle films waren hier totaal niet op aangepast terwijl dat een zeer kleine moeite is als je ziet welke talen je wel kunt kiezen hoort nederlands als partner daar absoluut tussen. Verder vond ik het vreemd dat een stewardess op geen enkele manier iets kon opladen waar usb stekker aanzat. Wij verwachtte eigenlijk een poort in iedere stoel, wat niet het geval was maar ook op de vraag of die mevrouw een ipad wilde opladen kregen wij te horen dat er geen mogelijkheid voor was.

nederlandse ondertiteling op films

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Delta Airlines

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Delta Airlines nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dulypa