Klacht: enorme slechte service voor een hele dure prijs

op 19 oktober 2011 over Fietsenwinkel in de categorie Fietsenwinkel

Voor het plaatsen van een voorlicht lampje heb ik vandaag 9,50 euro moeten betalen (4,95 voor het lampje, en 4,50 voor het plaatsen ervan!!! welgeteld een 10 seconden werk). Dit terwijl ik vorige maand mijn fiets een gehele service beurt heb laten geven. Dit kostte al zo’n 60 euro. Men had toen mijn inziens preventief het lampje kunnen vervangen van mijn fiets. Vorige week merkte ik dat mijn licht het niet meer deed en heb ik gebeld. Er werd mij medegedeeld dat ik altijd even langs kon komen. Het kwam bij mij over dat het hier om een service verlening ging aangezien ik recent langs geweest voor een service beurt van mijn fiets waarbij ik specifiek heb aangegeve mijn verlichting te controleren. Maar ik voelde mij belazerd toen ik vandaag bijna 10 euro voor dit geintje moest betalen. Toen ik melding maakte dat ik dit wel erg duur vond, werd er nog eens door personeel bevestigd dat een autotank vol gooien duurder is!!!! Ik vind dit echt buiten proporties van fatsoenlijkheid en vooral service gerichtheid. Voor mij de laatste keer dat ik bij Kok Fietsen op de Nachtegaalstraat in Utrecht langs geweest ben.

servicegerichtheid

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fietsenwinkel in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fietsenwinkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fietsenwinkel

Heeft op 03 september 2018 om 13:22 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door kooterim