Klacht: enorm slechte bezorging sinds wissel in bezorgers in de wijk

op 10 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste post.nl,

Sinds enkele weken bent u overgestapt naar andere bezorgers in mijn wijk (6221). Sindsdien worden pakketjes regelmatig zeer laat op de avond na 22.15 aangeboden of worden pakjes helemaal niet aangeboden en laat de track &trace link zien dat er een poging tot levering gedaan maar er niemand thuis was is terwijl dit niet het geval is. Er was wel iemand thuis de gehel dag en er is geen briefje in de brievenbus aangetroffen.

Kortom slechte service die in het verleden nooit voorkwam!

Ongelofelijk dat er via jullie eigen klantenservice geen contact leegdrinken kan worden omtrent klachten van reeds bezorgde pakketjes. In jullie telefoonmenu loop je volledig vast en chat of email werkt niet. Is klantenfeedback niet belangrijk voor jullie om tot een verbetering van jullie service te komen?

Kan dit aub spoedig aangepakt worden?

Gewenste Oplossing:

Spoedig aanpakken van betrouwbaarheid van de nieuwe pakketbezorgers en daarop aanspreken.

Terug naa de oude betrouwbare leveringen via vorige de zzp-er.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 10 augustus 2017 om 14:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Penders,

Hartelijk dank voor uw melding op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat u zo ontevreden bent over de aflevering van pakketten op uw adres. U geeft aan dat zendingen laat in de avond worden aangeboden of helemaal niet worden aangeboden, terwijl u wel thuis bent. Dit is uiteraard niet de bedoeling, mijn excuses voor deze gang van zaken. Graag informeer ik u hierover.

Uw klachten heb ik gemeld bij de leidinggevende van de bezorgafdeling, de betreffende chauffeur zal binnen enkele werkdagen worden aangesproken op deze gang van zaken om herhaling te voorkomen. Indien nodig worden er passende maatregelen getroffen, ik ga er vanuit dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Nogmaals excuses voor de ondervonden overlast.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door BHM