Klacht: Werkende Cv—Ewacht doet onderhoud—Cv stuk, repareren niet

op 31 januari 2019 over Energiewacht in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Monteur Ewacht doet doet onderhoud, sluit CV weer aan, stoppen slaan door, vonken uit de ketel.
Begint met onderdelen vervangen, na 3 onderdelen stelt de monteur dat er “toevallig” tijdens onderhoud iig 3 onderdelen tegelijk stuk zijn gegaan, of ik echt wel de kosten wil dragen van nog meer vervangen.
Ik had een werkende ketel, geen analyse of duidelijk verhaal waarom nu opeens alles stuk is….
Ik heb aangeboden 1 onderdeel voor mn rekening te nemen…maar het niet waarschijnlijk te achten dat toevallig ineens alles stuk is…ik had immers een werkende ketel voordat Ewacht begon.
Ik zit nu in de kou….Ewacht doet niets!!

Als mn CV ketel weer zo functioneert als voordat de Ewacht monteur er aan knutselde....en ik niet meer in de kou zit.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Energiewacht over deze klacht.

Bericht van Energiewacht

1 jaar geleden - Goedemorgen, Uw klacht valt in het werkgebied van onze servicepartner Energiewacht Assen. Wij hebben uw klacht aan hen doorgestuurd. U kunt voor verdere correspondentie het emailadres van Assen gebruiken: info@ewacht.nlMet vriendelijke groet,Energiewacht Groep afdeling klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Juutgrunn

1 jaar geleden - Die hebben gisteren een ingebrekestelling ontvangen van me, dus die zijn geïnformeerd. Zij zijn daar telefonisch van op de hoogte gesteld, echter melde de klantenservice dat ik niet hoefde te verwachten dat daar actie op kwam binnen de door mij gestelde termijn. Ik heb inmiddels een installateur opdracht gegeven een nieuwe ketel te plaatsen omdat de oude onherstelbaar beschadigd is.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Energiewacht in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Energiewacht een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Energiewacht

Heeft op 04 februari 2019 om 10:17 geantwoord

Heeft op 05 februari 2019 om 16:59 geantwoord

Er is niets opgelost....

Reactie van de melder van de klacht Juutgrunn

1 jaar geleden - Ik begrijp niet zo goed waarom deze klacht als opgelost gemarkeerd staat. Ik heb van Ewacht halverwege februari een bericht gekregen dat ze na 27 feb contact zouden opnemen. Na de 27e een bericht gestuurd, geen reactie, toen maar aan het bellen geslagen, de bewuste persoon is niet bereikbaar, antwoord niet....nul actie, complete radio stilte!!Wat aan beroerde club is dit zeg.

Bericht van Energiewacht

1 jaar geleden - Geachte heer, mevrouw,Uw klacht is bij Energiewacht in behandeling onder klachtnummer 2019-015342. Wij hebben de behandelaar van uw klacht het verzoek gedaan zo spoedig mogelijk contact met u op te nemen.Hopende u zo voldoende te hebben geinformeerd. Energiewacht

Alle klachten die gemeld zijn door Juutgrunn