Klacht: Waarom geen hulp

op 08 april 2019 over Energiewacht in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een pijpje is kapot. Valt ook niet onder het Onderhoudscontract. Maar willen ook niet helpen.

Gewenste Oplossing:

Pijpje is defect heb een onderhoudscontract maar daar schijnt het niet onder te vallen. Maar men is ook de leverancier en installateur. Maar helpen wil men niet. Zo ga je niet met klanten om toch?

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Energiewacht over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Energiewacht in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Energiewacht een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Energiewacht

Heeft op 10 april 2019 om 09:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 10 april 2019 om 09:30 geantwoord

Heet helemaal geen Dijkstra

Bericht van Energiewacht

1 jaar geleden - Hierbij bevestigen wij de ontvangst van uw klacht. Deze is inmiddels doorgestuurd naar de betreffende afdeling binnen ons bedrijf en zij nemen binnen 5 werkbare dagen contact met u op. Met vriendelijke groet, Energiewacht Groep

Alle klachten die gemeld zijn door kaspertje