Klacht: waardeloze communicatie

op 24 februari 2020 over Energiewacht in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Op 3 oktober 2019 is door de Energiewacht geconstateerd dat de rookgasafvoer in mijn appartement foutief en gevaarlijk was gemonteerd door de vorige eigenaren. Het advies was om het zo spoedig mogelijk te laten herstellen en om de cv-ketel niet te gebruiken totdat het zou zijn hersteld.
Tot begin januari heb ik moeten wachten op de offerte van de Energiewacht voor het omleggen van de rookgasafvoer, waardoor ik de hele winter zonder verwarming heb gezeten.
Toen de offerte er eenmaal was en ondertekend, zou het 3 weken duren voordat de werkzaamheden zouden kunnen starten. Dit was i.v.m. bestellen van materialen. Op de dag dat eindelijk de werkzaamheden zouden worden uitgevoerd, stonden de heren van de Energiewacht voor de deur om te vertellen dat het materiaal niet op tijd was binnengekomen, waardoor ze maar een gedeelte van de klus konden doen. Dit hebben ze toen gedaan en er werd een nieuwe afspraak ingeland voor de rest van de werkzaamheden. Deze zouden vandaag (24-02-2020) worden uitgevoerd. Echter kwamen 2 heren van de Energiewacht vandaag zonder materiaal aan; zij hadden de opdracht gekregen om te komen kijken wat er moest gebeuren en verder niets.
Er is al heel lang bekend wat er moet gebeuren, maar de Energiewacht verzaakt keer op keer. In eerste instantie met het doen toekomen van de offerte en nu met het uitvoeren van de klus. Daarnaast verloopt de communicatie stroef; ik zat regelmatig dagen te wachten op een antwoord per e-mail en telefonisch heb ik alles bij elkaar heel erg lang in de wacht gestaan.

Ik ben tevreden als de werkzaamheden nog deze week worden afgerond. Verder zie ik graag dat de Energiewacht erkent dat zij steken hebben laten vallen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Energiewacht over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Energiewacht in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Neomilotte