Klacht: Slechte service o.a. niet komen opdagen

op 30 maart 2020 over Energiewacht in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Afgelopen maand heb ik een aantal bezoeken van Energiewacht gehad.
De eerste was regulier ketelonderhoud. Daarbij is het expansievat en nog een onderdeel vervangen.

Nog geen week later stond de druk zo goed als op 0. Als dat het geval was diende ik te bellen met Energiewacht, dan was er misschien wat aan de hand. Zo gedaan, en daarop volgde het volgende bezoek.
De woning is op 4 hoog, dus normaal is de druk 1.2 o.i.d. en tijdens dit bezoek was met een apparaat de druk speciaal verhoogd naar ongeveer 2.0. Daarnaast is de monteur de leidingen en aansluiting even vluchtig langsgelopen om te kijken of er ergens een lekkage is. Een lek was toen niet gezien.

Al merkte ik zo goed als de dag daarop dat er een lekkage bij een aansluiting (waterverdeler) was. Jammer en vervelend dat dit niet gelijk gevonden was. Op basis daarvan heb ik een nieuwe afspraak moeten maken voor reparatie.

Bij deze afspraak kwam iemand alleen even foto’s maken, maar dat niet alleen hij vroeg of ik even mijn foto’s kon sturen.
Beetje vreemd want dan kon ik mijn foto’s direct e-mailen bij het maken van de afspraak lijkt me zo.

Daaropvolgend heb ik weer een nieuwe afspraak moeten maken, en deze was ingepland voor 17 maart. De dag van te voren kreeg ik een sms dat ik rekening diende te houden met dat er iemand langs zou komen. Helaas en zeer teleurstellend op de dag zelf is er niemand komen opdagen noch heb ik een bericht met afzegging ontvangen. Ook heb ik sindsdien geen contact ontvangen over hoe nu verder.

Daarbij heb ik bovenstaande klacht via hun klachten systeem ingediend, hierover hebben ze helaas geen contact opgenomen.

Daarnaast heb ik zojuist wel alvast een rekening ontvangen.

Zo hoor je niet met klanten om te gaan.

Ik treed graag in contact om dit op een beschaafde manier op te lossen en een eerlijke rekening te ontvangen waarin ik niet hoef te betalen voor gebrekkige dienstverlening waar de klant niets aan kan doen.
Daarnaast laten ze me zitten met de lekkage en hierin zou ik ook graag tegemoet gekomen worden.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Energiewacht over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Energiewacht in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Energiewacht een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Energiewacht

Heeft op 31 maart 2020 om 12:56 geantwoord

Heeft op 31 maart 2020 om 19:03 geantwoord

Goed dat er eindelijk een reactie is, alleen is dit een melding dat de klacht op een lijst staat en dus niet een oplossing zoals de status bij deze klacht suggereert.

Laten we de klacht op de status open laten totdat deze ook daadwerkelijk opgelost is.

Ik wacht het termijn verder rustig af.

Alle klachten die gemeld zijn door hsdjhj345