Klacht: service is waardeloos

op 06 juni 2019 over Energiewacht in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Sinds afgelopen zaterdag hebben wij geen warm water meer i.v.m. een storing aan onze cv-ketel. Zaterdag is een monteur geweest welke een printplaat heeft vervangen maar al snel bleek het euvel niet verholpen te zijn. Zondag komt de 2e monteur langs en wederom blijkt het euvel niet te zijn verholpen. We moesten tot maandag wachten op de volgende monteur. Deze constateerde dat er een branderautomaat vervangen moet worden. Deze moet echter eerst besteld worden helaas, voor een toch wel bekende intergas ketel is het vreemd dat deze niet op voorraad is. We moeten maar liefst tot donderdag wachten op het onderdeel ! Nu komt de monteur vanmorgen langs maar helaas was alleen mijn jongste dochter thuis en deze wist niet wat ze met de situatie aan moest, dus de monteur vertrekt weer. Nu bel ik net weer en krijg te horen dat ik morgen weer moet bellen om een afspraak in te plannen, ongelofelijk. De beste meneer wist te vertellen dat hij geen monteur gaat lastig vallen op zijn vrije avond om ons probleem te verhelpen. Ik ben er nu wel helemaal klaar mee. Morgen zal ik weer bellen om een afspraak in te plannen. We zitten nu bijna een week zonder warm water. Kom op Energiewacht, wat is dit voor waardeloze service ! Dat is echt niet meer van deze tijd en vindt ik ook echt niet door de beugel kunnen. De factuur kregen we trouwens wel vlot binnen alvast op 4 juni, dat kan dan wel snel schijnbaar.

Het probleem dezelfde dag verhelpen en een betere service !

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Energiewacht over deze klacht.

Bericht van Energiewacht

1 jaar geleden - Goedemorgen, Wij betreuren uw negatieve ervaring met ons bedrijf. Wij hebben de klacht doorgezet naar onze divisie in Leeuwarden met het verzoek vandaag nog contact met u op te nemen.Met vriendelijke groet, Energiewacht Groep afdeling klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door brabs