Klacht: Loze beloftes en idiote facturen

op 07 maart 2019 over Energiewacht in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Het begin bij de intake verliep soepel logisch ze moeten een klant binnenhalen. Deze persoon is nergens meer te bekennen. Prima cv ketel.word.geinstalleerd helaas word ik met boekje voor instructies achter gelaten en moest bellen voor een 2de monteur ivm storing. Dit is t enige wat soepel verliep maar.dit ligt aan de vriendelijke monteur. 4 weken lang gevraagd om mijn factuur te betalen schrijven ze zonder enig uitleg een groot bedrag af. Oke prima ik weet waar r coor is maar ik moet 10x bellen voor mijn factuur wat ik NOOIT gekregen heb maar afschrijven kunnen ze.
Vervolgens na 2 weken krijg ik 2 facturen die niet kloppen met de kortingen die ik kreeg bij de intake. En nogmaals.voor de zoveelste keer gebeld met ze en word er weer beloofd ja mevrouw u word terug gebeld.

Nou mensen ik dacht beter af te zijn bij energiewacht maar helaas t is nog erger dan Feenstra. Ik ga hierom dan ook verdere stappen ondernemen want er is blijkbaar geen coulance vanuit energiewacht en owee ze een klant terug moeten bellen of gewoon duidelijkheid moeten geven. Voor geld zijn ze er als de honden bij blijkbaar.

Indien ik vandaag niet zoals beloofd gebeld word zal ik mijn advocaat bellen. Ik heb er teveel energie in gestopt en dat terwijl de cv ketel pas 4 weken hangt.

Factuur aangepast word ZOALS AFGESPROKEN.
Coulance voor de stress moeite en energie die energiewacht met zich meebrengt.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Energiewacht over deze klacht.

Bericht van Energiewacht

1 jaar geleden - Goedemorgen, Dank voor uw bericht. U heeft gisteren naar tevredenheid contact gehad met een medewerker van ons. Wellicht heeft dit elkaar gekruist, wij zullen dit bericht ook aan haar doorgeven.Met vriendelijke groet,Energiewacht Groep Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Wimetje1234