Klacht: Leasecontract

Ons huis werd verkocht door middel van een makelaar en met – op Funda – de mededeling, dat er een lease ketel aanwezig was. Bij verkoop bij de notaris lazen wij later, is er ruimte om te melden, dat er lease materiaal aanwezig was. Daar was niets ingevuld. Nu betalen wij nog steeds een lease bedrag aan de Energiewacht voor iets wat wij niet in bezit hebben. Wij krijgen geen facturen, alleen na verloop van tijd een incassobureau, die ook weer € 40,00 rekent voor hun diensten. Beiden wonen wij in een woonzorgcentrum, hebben wij een hersenbeschadiging en worden hier spuugzat van. Om dit te voorkomen namen – en betaalden – wij juist een makelaar. Mvrgr, Dries van der Lende

Als het leasecontract wordt overgenomen door degene, die nu van onze ketel gebruik maakt en het door ons - de na verkoop - betaalde rekeningen inclusief incassokosten- terugbetaald.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Energiewacht over deze klacht.

Bericht van Energiewacht

1 jaar geleden - Goedemorgen, Uw klacht betreft het werkgebied van onze servicepartner Energiewacht Assen. Wij hebben deze klacht aan hen doorgestuurd met het verzoek deze in behandeling te nemen. Wij verzoeken u voor verdere correspondentie het email adres van Energiewacht Assen te gebruiken: info@ewacht.nlMet vriendelijke groet, Energiewacht Groep

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Energiewacht in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Energiewacht een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Energiewacht

Heeft op 12 april 2019 om 13:41 geantwoord

Heeft op 12 april 2019 om 15:03 geantwoord

De makelaar houdt zich hierbij in het geheel afzijdig. Ik heb een rechtsbijstandverzekering, die ik hierop ga zetten. Voor wat betreft contact opnemen met de nieuwe bewoners vind ik geen goed idee. Zij kochten een huis met een achttien jaar oude keuken / badkamer, kwamen later achter gebreken en probeerden die op ons te verhalen. Die zie ik niet gaan meewerken.

Alle klachten die gemeld zijn door Andries van der Lende