Klacht: Je zegt in 2018 op en krijgt nog rekeningen

op 12 maart 2020 over Energiewacht in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

In 2018 ben ik verhuisd, netjes alles opgelost. Via internet ingevuld dat ik op wilde zeggen kreeg een mail dat dit telefonisch moest. Telefonisch contact gehad bevestigd via de telefoon dat het is opgezegd.

A fijn een aantal maanden later krijg ik via gerechtsdeurwaarders een brief over achterstallige betaling van energie wacht. Waarop ik direct contact opnam en energie wacht vertelde geen opzegging te hebben gehad. Wederom opgezegd en dit zou verwerkt worden. Nu wederom en dan zijn we bijnw 2 jaar!!! Verder krijg ik weer een brief van gerechtsdeurwaarders. Van energie wacht geen enkele brief in de tussentijd gehad over evt betaling etc maar meteen via gerechtdeurwaarders.. vreemd
Nogmaals gebeld: ja mw ik zie inderdaad een aantal zaken en telefoon gesprekken. Maar geen opzegging. Hoe dan!
Nu alles via mail en schriftelijk aangevraagd voor de bevestiging! Hoe kan dit 2 jaar duren!!

Ik ben tevreden wanneer energiewacht zijn verantwoording neemt! Op de vraag waarom ik geen nota per mail of per post heb gehad krijg ik het antwoord: dat zou ik echt niet weten.. ze laten mij nu weer betalen over een periode waarin ik nu al 4x !!! Heb aangegeven dat ik opgezegd heb! Schandalig!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Energiewacht over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Energiewacht in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Energiewacht een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Energiewacht

Heeft op 19 maart 2020 om 16:01 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Mariska k