Klacht: Het toppunt van onfatsoen

op 28 februari 2020 over Energiewacht in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

1. Bij het maken van een onderhoudsafspraak wordt er van je verwacht dat je een tijdsvak van maar liefst 6 uren vrij houdt waarbinnen de medewerker zou verschijnen. Niet 2, niet 3 uren, nee; 6 uren. Ik moet mijn eerste afspraak persoonlijk nog maken waarbij ik van de andere partij verwacht wel even een uur of 4 a 5 te wachten zonder van huis te kunnen. Het is voor deze ‘organisatie’ daarbij ook niet mogelijk op de dag zelf iets concreter aan te geven wat er gaat gebeuren of ergens tussendoor een belletje te krijgen.

2. Vervolgens komt er ook nog eens niemand langs binnen die 6 uren!

U kunt een vervolgafspraak maken, maar ik wacht niet langer dan 3 uren. De keus is aan u en blijft u anders gewoon weg.

Wat een onfatsoen pikken we als burgers tegenwoordig van organisaties als deze. Misselijkmakend.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Energiewacht over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Energiewacht in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Energiewacht een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Energiewacht

Heeft op 09 maart 2020 om 14:56 geantwoord