Klacht: energiedirect

op 14 juli 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 4 mei 2016 aanmaning 393,37
op 25 mei2016 aanmaning 468,04
op 23 juni 2016 aanmaning 468,67
op 11 juli 2016 aanmaning 469,06
ik heb al 2 keer brief op gestuurd met bankafschriften op gestuurd nu zegt men ze hebben geen reactie ontvangen // ik heb nog geld te goed /ik betaalde 172.00 per maand //dan werd het verhoogd naar 174.00 per maand //gebeld zegt men dat het in juni aan passing het in orde komt ik krijg ik aanmaningen // ik vertrouw deze gasten niet het is treurig wat men doet ik alles eerlijk betaald ik kan alle afschriften voor u op sturen

Gewenste Oplossing:

eerst als alles opgelost is

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 25 juli 2016 om 11:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Naar aanleiding van uw klacht op klacht.nl hebben wij u een e-mail gestuurd met een reactie. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u met ons kantoor op werkdagen contact opnemen tussen 08.30 u en 17.00 u.

Wij hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

GGN Mastering Credit

Alle klachten die gemeld zijn door ROY HARRY