Klacht: Eneco factureerd voor een ander adres als dat ik woon !!

op 08 december 2009 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Ik ben van Amsterdam naar vinkeveen verhuist, het Nuon als leverancier behouden. De aanmelding bij de netbeheerder Eneco lukt niet om dat Eneco het adres niet kent ?? Nuon verzoekt mij om de EAN kodes op te vragen, ik krijg de codes na tig keer doorverbonden te zijn. doorgegeven aan het Nuon en een tijdje later krijg ik een eenzijdig opgesteld contract. bij stom toeval kom ik er achter dat men mij voor een compleet ander adres factureerd. dit via het Nuon laten corrigeeren, weer kent mij men adres niet, wel stuurt men weer een eenzijdig contract op, niet controleerbaar of dit nu goed is, gevolg men factureerd nu voor 2 adressen, uit eindelijk krijg ik een eindafrekening voor een adres waar ik nooit gewoond heb ( maar wel voor betaald ) men wil als nog 21,-€ extra hebben!!
ik kan nog steeds niet controleeren of de facturen die ze sturen voor mij zijn , zij vermelden huis no 13, dat niet bestaat en ik woon op no 12. gevolg de deurwaarder op mn dak, zij blijven beweren dat zij geen fout hebben gemaakt !! wordt vervolgd.

Alle klachten die gemeld zijn door jos meeuwissen