Klacht: eindafrekening

op 16 januari 2010 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Omschrijving klacht

Heb vrijdag m,n afrekening gehad moet 900 euro bij betalen,voorheen altijd zelf de kaart ingevult en nooit geen problemen altijd wat terug gekregen,nu komt er z,n mevrouw het opnemen en alles gaat mis.Betaal 180 euro per maand wat al veel is zijm met 2 personen dus ik vraag me af waar dat hooge bedrag vandaan komt heb in m,n hele huis spaaarlampen,was 1x in de week 4 wassen op laag tarief,niets staat op standby hebben dubbelen beglazing dus snap er niks van heb nog nooit bij hoeven te betalen kreeg altijd een beetje terug,dus waar zit de fout ik denk bij jullie en ga dit zeker uit laten zoeken want dit klopt voor geen meter ben ook niet van plan dir klakkeloos te betalen.

Gewenste oplossing

Eerst uitzoeken want het klopt niet

Alle klachten die gemeld zijn door John Griffioen