Klacht: Eneco doof voor klachten

op 12 oktober 2011 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dat Eneco doof is voor klachten blijkt als je deze site bekijkt
http://www.energieleveranciers.nl/eneco/beoordelingen
Zelf heb ik herhaaldelijk onjuiste verwijten gekregen, en kreeg telkens onnodige en onjuiste herinneringen met zelfs dreigen met allerlei kosten welke op zouden lopen als ik niet onmiddelijk elk bedrag betaal wat Eneco van mij wenst, terecht of niet.

Gewenste Oplossing:

Geef je klanten het voordeel van de twijfel, zeker als je zelf een zeer bedenkelijke reputatie hebt op gebied van facturering en klantenadministratie.

Bericht van Eneco

6 jaren geleden - Correctie oplossing voor deze klacht: we hebben inhoudelijk per e-mail gereageerd op de berekening van incassokosten bij een te late betaling.

Heeft op 13 oktober 2011 om 08:00 geantwoord

Welja eerst door Eneco onterecht geld vorderen bij klanten, en dan, na een klacht, zeggen; maar we korten dat op toekomstige vorderingen. Gelooft u het?
Nee, opgelost?; helemaal niet, Eneco.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

Eneco

Heeft op 13 oktober 2011 om 08:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

De gebruikers krijgen het geld terug via een korting op de toekomstige gastransporttarieven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Eneco beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door mwbarten