Klacht: Eneco alleen via openlijke klacht te corrigeren

op 12 oktober 2011 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eneco is doof voor klachten tenzij.. deze klachten geschieden via een openbaar en publiek medium (internet). Dan gaan zij stappen ondernemen, om hun naam te zuiveren. Wellicht speciaal mensen in dienst om op te sporen wanner hun naam voorkomt in het internet.
Waarom niet direct oplossen , niet eerst wachten totdat deze openbaar worden gemaakt.

Gewenste Oplossing:

Klachten direct oplossen , niet eerst wachten totdat deze openbaar worden gemaakt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 13 oktober 2011 om 07:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Via e-mail onze inhoudelijke reactie gegeven over de berekening van incassokosten bij te late betalingen.

Heeft op 13 oktober 2011 om 08:05 geantwoord

Jazeker... Direct reactie van Eneco, ongelooflijk. He zijn dat niet gewoon voorgekauwde antwoorden? Wordt elke klacht zo -opgelost-? Volgens het pictogrammetje (vrolijk en geel) alles nu in orde. Zou je niet eerst aan de klant vragen of het is opgelost?

Alle klachten die gemeld zijn door mwbarten