Klacht: EN520S (Silver) deLonghi nespresso apparaat

op 10 september 2016 over Nespresso in de categorie Koffie

Apparaat is al keer weg geweest vanwege te weinig melkschuim,een klacht die je erg vaak op het net tegenkomt.
Nu krijg ik er helemaal geen melk meer uit hij pruttelt en er komt alleen stoom uit.
Nespresso gebeld en ze gaan een nieuwe melk deksel sturen wat denk ik geen zin heeft.
Dat ga ik maar afwachten als het niet helpt kan ik hem voor 115 euro laten repareren, wat ik vanwege de vele klachten op het net eerlijk gezegd onacceptabel vind.

Gratis reparatie (indien nodig) van een veel voorkomende klacht!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nespresso

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nespresso nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nespresso in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht FrancoM

4 weken geleden - Ruim 3 maanden verder en nog niets van Nespresso vernomen....... en dan zeggen ze klacht in behandeling genomen NIET dus......

Bericht van Nespresso

4 weken geleden - Beste meneer Merkestein, Hartelijk dank voor uw reactie. In ons vorige bericht gaven wij aan dat wij diverse malen contact met u hadden opgenomen om telefonisch een paar stappen te doorlopen en u verder te helpen hierbij. Helaas kregen wij u niet te pakken. Om u hierbij verder te helpen, verzoeken wij u vriendelijk om ons telefonisch te contacteren wanneer u in de buurt bent van uw machine via ons gratis en 24/7 te bereiken telefoonnummer 0800 022 23 20. Met vriendelijke groet, Nespresso

Reactie van de melder van de klacht FrancoM

2 weken geleden - Net gebeld met Nespresso en ze willen de reparatie uitvoeren voor 75 ipv 115 vind ik nog steeds onacceptabel apparaat is eerder opgestuurd voor soortgelijke klachten toen nog in garantie periode

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nespresso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nespresso

Heeft op 28 december 2016 om 15:14 geantwoord

Beste meneer Merkestein,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Het spijt ons om te vernemen dat u niet tevreden bent met de geboden oplossing. Het is helaas niet mogelijk om uw machine gratis te repareren. Bij aankoop van uw machine heeft u twee jaar aankoopgarantie, en wanneer uw machine gerepareerd wordt geldt hier een half jaar garantie op. Gezien beiden zijn verlopen, kunnen wij u alleen bij uitzondering korting op de reparatie bieden.

Wij vinden het jammer u niet de oplossing te kunnen bieden waarop u had gehoopt, maar vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Nespresso

Alle klachten die gemeld zijn door FrancoM