Klacht: En maar wachten

op 03 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor de zoveelste keer op een bezorger van Postnl zitten wachten. Omdat hij de vorige keer 3 uur te laat was, belde ik gelijk toen hij al drie kwartier te laat was. Let op toen zat ik dus al 2 uur en drie kwartier te wachten. De dame aan de telefoon kon mij niets meer zeggen dan dat het pakket nog gezorgd zou worden. Ik heb vervolgens van alles geregeld om toch thuis te kunnen blijven. Krijg ik doodleuk een mail dat hij niet meer komt. Maandag gaan ze het opnieuw proberen. Waarom zeggen ze mensen aan het einde van de dag niet af, waarvan het tijdsblok nog niet is gestart. En bezorgen ze mijn pakket alsnog. Echt waardeloos.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ze hier iets aan doen en mijn pakket bezorgen op een moment dat het mij uitkomt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 03 september 2018 om 20:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw De Bruijn,

Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat u lang op uw pakket heeft gewacht en daardoor een bericht stuurt.

Ik wil u aller eerst mijn excuses aan bieden voor de vertraging, het is niet leuk om lang te moeten wachten. We bezorgen in de regel pakketten altijd de volgende werkdag, dit kan door drukte helaas af en toe afwijken. Het aangegeven tijdsvak dient ook als indicatie en is verder geen belofte.

Ik heb wel gezien dat u uw pakket inmiddels al in ontvangst heeft genomen, dus ik ben blij dat het goed is gekomen!

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice via www.postnl.nlklantenservice.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Heeft op 04 september 2018 om 22:21 geantwoord

Het pakket is zonder overleg opnieuw ingepland. De planning is zonder overleg gewijzigd en toen afgeleverd binnen de afgesproken tijd. Dit is niet een oplossing. Ik zou graag met iemand van postnl praten die over dit proces gaat en of verantwoordelijk is.

Alle klachten die gemeld zijn door Shoplady72