Klacht: en dit blijf ik plaatsen, WANT JULLIE LOSSEN NIKS OP

op 31 augustus 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

hierbij maar weer een nieuwe melding aangezien postnl denkt er zo vanaf te komen er opgelost bij te zetten terwijl er totaal niks is opgelost.
hierbij verwijs ik de mensen op klacht.nl naar mijn vorige post.
elke keer als hier weer opgelost bij komt te staan zal ik een nieuwe plaatsten.

lekker makkelijks anders ja, om er zo vanaf te komen.

POSTNL MOET EENS EEN KEER FLINK ONDER DE LOEP WORDEN GENOMEN DOOR INSTANTIES.
EEN GROTER TAKKENBEDRIJF BESTAAT ER NIET

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 31 augustus 2016 om 13:09 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht op Klacht.nl. Ik kan me voorstellen dat u zeer boos bent over het feit dat u een beschadigde zending heeft ontvangen en begrijp dat de situatie voor u nog niet is opgelost.

Ik adviseer u echter toch voor een oplossing contact op te nemen met de afzender. Deze kan namelijk als opdrachtgever voor verzending een onderzoek bij PostNL opstarten om uit te zoeken wat er precies gebeurd is en komt eventueel in aanmerking voor een schadevergoeding.

Heeft op 02 september 2016 om 12:20 geantwoord

volgens mij zijn jullie een beetje achterlijk bij jullie op het kantoor of niet???????
ER IS GEEN MOGENLIJKHEID CONTACT OP TE NEMEN MET DE AFZENDER.
WAT VOOR EEN IDIOOT ZIT ER BIJ JULLIE DIE HET NA ZOVEEL KEER NOG NIET SNAPT.
maar jullie denken goed ingedekt te zijn maar dan zal ik jullie nu even uit een droom helpen aangezien mijn advocaat mij al heeft laten weten dat ik dit heel makkelijk ga winnen en nog een flinke schadevergoeding op jullie kan verhalen ook.
dan daarbij na deze actie gaat het op alle fora die ik maar tegenkom.
dat hebben jullie bij deze wel verdient, jullie zijn niks meer als smerige geldtrekkers over de rug van een ander.

Alle klachten die gemeld zijn door N V A