Klacht: EMS pakket zoekgeraakt bij PostNL

Jan_Smits op 16 augustus 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

EMS tracking geeft aan dat pakket met trackingcode EE505366775AE al op 27 juli is aangekomen in Nederland.
PostNL tracking geeft aan: pakket niet gevonden.
Intussen is het pakket ook nog steeds niet bezorgd.

Dat het pakket alsnog bezorgd wordt

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 16 augustus 2021 om 09:39 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een naar u verzonden pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Uit uw bericht begrijp ik dat u uw zending nog niet heeft ontvangen. Ik kan mij voorstellen dat dit erg frustrerend is, graag informeer ik u hier over.

Ik heb de gegevens gecontroleerd. Hieruit is gebleken dat uw zending op 27-07 aangekomen is in Nederland. Helaas is er vervolgens een vertraging ontstaan. Op dit moment is het heel druk, zowel bij het internationale sorteercentrum als bij onze distributielocaties in het land. Helaas is daardoor een werkvoorraad ontstaan in de verwerking van importzendingen. We werken met man en macht om deze zo snel mogelijk in te halen. Helaas kan dit betekenen dat uw zending later bezorgd wordt dan u van ons gewend bent.

Ik wil u adviseren om de track en trace van uw zending goed in de gaten te houden, hierop kunt u zien wanneer de zending verwerkt en geleverd wordt. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

PostNL Klantenservice

Jan_Smits

Heeft op 13 september 2021 om 13:20 geantwoord

Inmiddels is het 13 september, heb ik de zending nog steeds niet ontvangen en ook verder niets gezien of gehoord van PostNL.
PostNL-tracking geeft nog steeds aan: pakketcode EE505366775AE Pakket niet gevonden,
terwijl EMS tracking nog steeds aangeeft dat de zending ter inklaring aan PostNL is overhandigd.

Alle klachten die gemeld zijn door Jan_Smits