Klacht: EMS pakket niet ontvangen

gewoonwendy op 15 november 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Volgens de trackcode EV887427848CN zou het pakket afgeleverd zijn, getekend en wel. Best knap… want ik heb niks ontvangen. Ook geen briefje van de bezorger dat hij geweest is. Dit is een duur cadeau wat ik betaald heb en ik wil het gewoon hebben. En niemand kan me helpen, wijst naar een ander of interesseert het gewoon niet.

Duidelijkheid wanneer ik mijn pakket krijg.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Vooralsnog geen enkele reactie ontvangen!! Echt ontzettend slecht en klantonvriendelijk Dit!! Het interesseert niemand iets!! Dan vervolg maatregelen nemen..

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 15 november 2017 om 13:04 geantwoord

Geachte mevrouw Van Rooij,

Uit uw bericht begrijp ik dat u graag meer duidelijkheid wil over de status van uw pakket. Graag reageer ik op uw bericht.

Omdat u inklaringskosten moest betalen voor het in ontvangst nemen van uw pakket, is het pakket direct bij een afhaallocatie bij u in de buurt gebracht. Wanneer u inlogt op onze website kunt u via de Nederlandse Track&Trace-code bekijken om welke afhaallocatie het gaat. De code is 3SEPGE3801417.

Door een fout in het systeem is er geen afhaalbericht naar u toegestuurd. Mijn excuses hiervoor. Deze fout is inmiddels hersteld. Voor de zendingen waar geen bericht voor is gestuurd, zult u alsnog een afhaalbericht ontvangen. Hoewel uw pakket op dit moment retour is gestuurd, gaan we proberen om uw zending te onderscheppen. Wanneer dit lukt, krijgt uw zending een nieuwe statusupdate met 'direct naar afhaallocatie'. Wij gaan ons best voor u doen, maar ik kan helaas niks garanderen. Ik raad u daarom aan om de status van uw pakket in de gaten te houden. Mocht het niet mogelijk zijn om uw zending te onderscheppen, dan kunt u contact opnemen met de afzender voor een passende oplossing, omdat de afzender het pakket naar u toe heeft gestuurd.

Nogmaals excuses voor het ongemak en ik ga ervan uit dat u hiermee voldoende informatie hebt ontvangen.

gewoonwendy

Heeft op 19 november 2017 om 18:39 geantwoord

Of ik wel of niet akkoord ga met deze oplossing doet niet ter zake... het pakket is terug naar het buitenland nu!! Ik krijg van het bedrijf in het buitenland te horen dat ik die kosten aan de deur had moeten betalen.. geprobeerd uit te leggen dat dat geld gewoon klaar lag hier.. maar de postbezorger of bericht vanuit de post was niet geregeld!
Ik weet niet eens of ze het nu alsnog weer gaan opsturen naar mij.

Alle klachten die gemeld zijn door