Klacht: Slechte (géén) service

op 01 juli 2020 over Emma Matras in de categorie Beddengoed

op 26-6-20 zou een onderdeel van mijn (betaalde) bestelling bij Emma-matras (een kussen), bestelnr. 300940357 van 9-6-20, worden bezorgd door DPD. Chauffeur belde op huistelefoon bij ingang flatgebouw en zou pakket op 6e verd komen bezorgen bij mijn voordeur. Is echter niet gekomen en vertrokken. Ook geen briefje in brievenbus beneden waar pakket eventueel wél bezorgd/af te halen is. Heeft pakket ook als ‘bezorgd’ zijnde op mijn adres afgemeld. Is leugen. Heb DPD gelijk gebeld maar klacht moet via Emma-matras. Hun Klantenservice gelijk email gestuurd en later herhaald maar géén reactie. Gebeld op hun tel.nr. 020-8081173 maar ondanks heel lang wachten hoor ik alleen ‘al onze medewerkers zijn bezet’. Ook om 9u ’s morgens! DPD onderneemt op alleen mijn verzoek ook geen actie. Zo maak je een klant monddood. Ondertussen ook via de chat bericht bij Emma-matras achtergelaten. Is een robot die zegt ‘het Support team te zullen inlichten’. Nog meer wachttijd – en ondertussen wordt het steeds moeilijker voor DPD om onderzoek te doen.

Ik ben tevreden wanneer ik per omgaande een reactie krijg van Emma-matras, alsnog spoedig mijn kussen ontvang - en er actie wordt ondernomen bij DPD zodat afleveren voortaan goed gaat. DPD service zegt ook zelf dat pakketten bij EIGEN voordeur op verdiepingen moeten worden bezorgd - niet beneden in de hal. Nu liegen chauffeurs dat ze 'niet boven mogen komen' of zoals in mijn geval dat het pakket is bezorgd terwijl ik niets heb ontvangen.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Emma Matras

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Emma Matras nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tonelillbay