Klacht: email tickets jumbo dagje uit.

op 27 september 2017 over Mr. Ticket in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vandaag 4 tickets gekocht voor het openlucht museum Arnhem bij Jumbo dagje uit maar geen email gekregen om de tickets uit te printen.
We gaan namelijk vrijdag 29 sept al daar naartoe.
Is het mogelijk om deze alsnog te sturen naar marjanboerv@hotmail.com
Mijn betalingsreferentie is DAGJE-230468415 1612
Hiervoor mijn dank
Hopende dat u mij kunt helpen.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn kaartjes hebt ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mr. Ticket

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mr. Ticket nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Mr. Ticket

3 dagen geleden - Klant heeft tickets ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door mm boer