Klacht: email

op 27 juni 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 28 juni 2016 om 08:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

De klager heeft net voor het weekend diverse e-mails gestuurd. Deze e-mails worden vanuit de algemene inbox geplaatst in het betreffende dossier. Daarna worden deze opgepakt. In het weekend is GGN gesloten. Er gaan hierdoor enkele dagen overheen voordat er een antwoord gegeven kan worden. De zaakbehandelaar is op de hoogte van de e-mails en zal zo snel mogelijk een reactie geven. Dit zal buiten deze website om gebeuren.

GGN Mastering Credit

Alle klachten die gemeld zijn door alltechDalfsen