Klacht: ellende

anoukdr op 16 december 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Woensdag iets besteld, zou donderdag geleverd worden. Vervolgens krijg ik een melding dat er niemand thuis zou zijn geweest. Mijn vriend die de hele dag thuis was heeft de DHL bezorger gezien, er is open gedaan (flat) en vervolgens is hij weer in de auto gestapt en weggereden. Hierover heb ik bij DHL een klacht ingediend, ze hebben mij belooft dat het de volgende dag wel goed zou gaan en ze er extra op zouden letten. Gisteren kreeg ik weer een melding dat er niemand thuis is geweest en dat het pakket bij een service centrum is afgeleverd meer dan 30 km verderop !! er was gewoon iemand thuis en er is niet aangebeld! belachelijk. Ik heb DHL weer gebeld en het enige wat ze konden doen is weer een klacht indienen.. gebeurd er dan ook een keer wat? als ik mijn pakket alsnog thuis gestuurd wil krijgen moest ik contact opnemen met bol.com , dit ook gedaan en die vertellen dat ze proberen dat DHL het alsnog brengt. Zo niet moet het pakket eerst terug naar bol.com en nog een keer opnieuw verstuurd worden naar mij. Ik kan dus nog wel een week wachten tot ik eindelijk mijn pakket heb, wat ik dit weekend nodig had en ik kan er zelf 6x achteraan.

als mijn pakket begin volgende week geleverd word.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Op uw adres kan ik helaas geen zending vinden. Heeft u voor mij het traceernummer? Dan kijk ik met u mee. Met vriendelijke groet, Judith DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht anoukdr

1 jaar geleden - JVGL0585776819019956123

DHL

Heeft op 16 december 2019 om 12:27 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw reactie met daarin het traceernummer.

Ik heb uw zending nagekeken en zie dat er inderdaad een klacht is doorgezet. De bezorger zal er dan ook zeker op aangesproken worden. Voor een nieuwe leveringspoging zijn er voor dit type zending mogelijkheden. Deze instructie moet dan echter wel vanuit de afzender komen. Hopelijk nemen zij hierover snel met ons contact op zodat deze bij jou aan huis aangeboden kan worden.

Mijn excuses voor het ervaren ongemak.

Heeft u verdere vragen? Neemt u dan gerust contact met ons op.

Hartelijke groet,

Jip
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door anoukdr