Klacht: Elke weer mogen niet wijzigen

Rosie van bedt op 08 december 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Asjeblieft hou daar mee op met wijziging van pakket nou moet weer wachten op zaterdag want ik heb hele duurde toestel gekocht en nou weer vertraagt Ik word niet blij mee

Doe gewoon morgen bezorgen met pakket als weer wijziging sla gewoon kop kapot
3SMKPL427095644

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 08 december 2021 om 13:32 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een naar u verzonden pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Volgens onze gegevens is de zending op 06-12 bij u afgeleverd. De zending heeft een kleine vertraging gehad wegens de drukte, onze excuses hier voor. Ik ga er vanuit dat u de zending in goede orde heeft ontvangen en dat het probleem hiermee is opgelost.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Rosie van bedt