Klacht: Elke week een ander verhaal

op 06 mei 2020 over Decor wonen & slapen in de categorie Huishoudelijke winkels

Op 28 januari hebben wij in de winkel in Amsterdam een bank eettafel en 4 eetkamerstoelen gekocht de vriendelijke verkoper vertelde ons dat dit binnen 8 weken wel ging lukken te leveren
Tijdens het tekening van de koopovereenkomst stond al 12 weken maar dat was niet voor ons bedoeld onze meubels zouden snel geleverd worden
Tenslotte eind maart gebeld hoe het zat
Werd mij verteld dat de meubels onderweg waren en wij toch ecbt rekening moesten houden met week 17 de week van 20 april erg jammer maar goed
Vorige week gebeld hoe het ervoor stond
De meubels stonden vast in de haven van Rotterdam vanwege Corona , heel apart verhaal moest ik vervolgens vandaag 22 april terug bellen voor meer info over de levering, vanochtend contact gehad met een dame die mij doodleuk vertelde dat de meubels nog in Turkije stonden!!!! En vrijdag pas op het schip gaan. Dit alles gaat dan zeker 5 weken duren
Ik ben het zat om steeds voorgelogen te worden elke week wordt er een ander verhaal verteld. Ik eis een compensatie voor deze situatie en het onprofessionele gedrag van deze firma.

Mvg L. Koeman

Ik een korting krijg voor de vertraging en het gelieg over mijn meubels !!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Decor wonen & slapen over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Decor wonen & slapen in behandeling genomen

Bericht van Decor wonen & slapen

4 maanden geleden - Geachte L. KoemanHelaas is wegens het Corona situatie enorme uitloop bij onze leverancier. Onze welgemeende excuses voor het ongemak en uitloop.Dit is natuurlijk niet een situatie welke wij hadden verwacht en wensen.Uw stoelen zijn reeds binnen. Eettafel verwachten we eind mei in magazijn en betreft uw bankstel zijn mijn collega's van klantenservice druk mee bezig om voor u op te pakken en duidelijkheid hierover te krijgen.Met vriendelijke groetAftersales Ahmet

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Decor wonen & slapen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Decor wonen & slapen

Heeft op 12 mei 2020 om 11:26 geantwoord

Heeft op 12 mei 2020 om 11:32 geantwoord

Beste decor wonen
Dit hoor ik nu al 4 weken
Vorige week heb ik een mail ontvangen dat eind deze week mijn bank binnen zou zijn nu word dat pas eind volgende week verwacht.
Ik verwacht een reeele compensatie en niet vanaf week 18 10 euro per week eraf als mijn meubels eigelijk al na 12 weken geleverd zou worden
En graag hoor ik meer info over mijn eettafel Waarneer die binnenkomt

Mvg L Koeman

Alle klachten die gemeld zijn door Lizanbroers