Klacht: Elke keer weer niet geleverd.

Pepper710 op 18 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Elke keer weer vertraging , fout of volgende dag geleverd hou toch op met track en tracé code te versturen als jullie niks kunnen na komen !! Is gewoon structureel , hoop echt dat bedrijven eens andere koeriersbedrijf nemen ipv post nl ! Ook is 7 van de 10 nog onbeschoft ook

Gewenste Oplossing:

Haha !!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 18 oktober 2017 om 15:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Haanschoten,

Uit uw begrijp ik dat u ontevreden bent over de bezorging van uw pakketten. U geeft aan dat er vaak vertraging ontstaat bij het bezorgen van uw pakketten en dit vind ik spijtig om te horen.

Hoewel wij proberen om pakketten binnen één werkdag te bezorgen, kan er inderdaad soms vertraging ontstaan. Uiterlijk duurt het daarom vijf werkdagen voordat een pakket wordt bezorgd. Houd er rekening mee dat het bezorgmoment een indicatie waar de bezorger afhankelijk van wijzigingen in de route, de hoeveelheid pakketten en verkeersomstandigheden van af kan wijken.

Gezien u geen specifiekere informatie heeft aangeleverd, moet ik mijn antwoord ietwat algemeen houden. Mijn excuses voor het eventuele ongemak. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door