Klacht: elke keer gaat er weer wat verkeerd

op 18 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

klacht je bedoelt klachten.
1: u bent niet thuis en zie in de tracker u was niet thuis en ligt bij de buren. Was gewoon thuis de hele dag geen bel gehoord.
2: zelfde verhaal zat letterlijk voor het raam ( niet te wachten maar daar staat toevallig de bank) geen bel geen persoon langs geweest. geen briefje zelfs ( gebeld naar de klanten service) bij de buren afgeleverd. geen info dus zoek het zelf maar uit Klantenservice heeft mij wel goed geholpen toen.
3. Kerst kaarten besteld . Track en trace geeft aan vertraagt. ok klantenservice gebeld blijkt het gewoon zoek te zijn. conclusie bel het bedrijf van bestelling op die moeten het regelen. nu zou dit Zaterdag waarschijnlijk ( ook niet zeker dus) bezorgt worden track en trace zegt nog steeds het zelfde vertraagt bezorging niet mogelijk.

Gewenste Oplossing:

punt 1 en 2kan niks meer aan gedaan worden maar zou het fijn vinden dat ze gewoon aanbellen. meestal bestel ik als ik weet dat ik thuis ben als het bezorgt moet worden.

Punt 3. Zoek mijn pakketje bezorg het vandaag gewoon moet er schijnbaar zijn. zo niet hou mij op de hoogte ik wil weten of ik het nog krijg of niet wil graag de kaarten voor deze kerst verstuurd hebben. lukt dit niet. verzin dan maar een mooie compensatie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 18 december 2017 om 15:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Wat spijtig om te horen dat u zo'n nare ervaring heeft met de levering van uw pakketten. Dit betreuren wij uiteraard ten zeerste. Het is zeker de bedoeling dat er bij u wordt aangebeld en dat er een niet thuis kaartje wordt achter gelaten. Excuses als die niet zo is.

Tot onze spijt is er met uw laatste zending een probleem ontstaan. Hierdoor kan ik niet aangeven wanneer deze geleverd kan worden. Daarom wil ik u adviseren dit te melden bij de afzender van het pakket. Zij kunnen ons vragen dit verder voor u na te kijken.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel

Heeft op 18 december 2017 om 18:04 geantwoord

Standaard antwoord. Geen oplossing

Alle klachten die gemeld zijn door Peters1980