Klacht: Elke dag nieuwe datum pakket

op 02 juni 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik krijg nu al 4 dagen een nieuwe datum met ”pakket word vandaag geleverd’ maar krijg steeds maar niks binnen. Ik kan niet elke dag hier thuis zitten en wachten op mijn pakket tot dat die komt! Ik wil graag duidelijkheid over waar mijn pakket is en of ze nou echt onderweg zijn.
Ik begrijp dat het nu een drukke periode is maar mij een beetje aan het lijntje houden is gewoon onprofessioneel.

Duidelijkheid over wanneer mijn pakket echt komt ipv elke dag een nieuwe datum!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 02 juni 2020 om 08:17 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is wanneer uw pakket vertraagd raakt. Onze doelstelling is uiteraard om het pakket de volgende werkdag af te leveren, maar soms kan het langer duren. Op dit moment is het ontzettend druk waardoor het langer kan duren voordat het pakket is verwerkt en gesorteerd. Ik hoop dat u spoedig een update zal zien in de status. Mocht dit niet het geval zijn, dan adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender. Die is onze opdrachtgever en kan een onderzoek opstarten wanneer een pakket te lang onderweg is. Ik hoop dat het bij een volgende bestelling weer soepeler zal verlopen.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Zoef026