Klacht: Elke dag nieuwe datum pakket

op 02 juni 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik krijg nu al 4 dagen een nieuwe datum met ”pakket word vandaag geleverd’ maar krijg steeds maar niks binnen. Ik kan niet elke dag hier thuis zitten en wachten op mijn pakket tot dat die komt! Ik wil graag duidelijkheid over waar mijn pakket is en of ze nou echt onderweg zijn.
Ik begrijp dat het nu een drukke periode is maar mij een beetje aan het lijntje houden is gewoon onprofessioneel.

Gewenste Oplossing:

Duidelijkheid over wanneer mijn pakket echt komt ipv elke dag een nieuwe datum!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 02 juni 2020 om 08:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is wanneer uw pakket vertraagd raakt. Onze doelstelling is uiteraard om het pakket de volgende werkdag af te leveren, maar soms kan het langer duren. Op dit moment is het ontzettend druk waardoor het langer kan duren voordat het pakket is verwerkt en gesorteerd. Ik hoop dat u spoedig een update zal zien in de status. Mocht dit niet het geval zijn, dan adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender. Die is onze opdrachtgever en kan een onderzoek opstarten wanneer een pakket te lang onderweg is. Ik hoop dat het bij een volgende bestelling weer soepeler zal verlopen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Zoef026