Klacht: retour gezonden rookgasventilatoren maar geen taal of teken terug laat staan mijn centen

op 27 april 2011 over Elektro-online.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Bij electo online 4 rookgasventilatoren besteld van Itho. De eerste 2 waren binnen 8 maand al kapot, toen meteen nieuwe besteld omdat mijn klant niet zonder kon. Bij het omwisselen kwam ik tot de ontdekking dat het aan de behuizing lag. Die was binnen 8 maand al helemaal verrot, dus de nieuwe plaatsen had geen zin. Alles retour gestuurd met een net briefje erbij met dit verhaal. Dit was meer dan 2 maand geleden. Gemaild, gebeld maar totaal geen reactie. Ik heb het idee hier met een oplichtersorganisatie te maken te hebben. Heel vreemd dat een bedrijf al meer dan 3 maand niet telefonisch te bereiken is, onder het smoesje (vanwege drukte).
Hier zal ik niet meer bestellen, als het niet goed is kun je fluiten naar je centen blijkbaar !

Mijn geld terug gestord binnen 14 dagen na retourzending! Dit is voor de meeste bedrijven heel normaal. Zo doen wij dat als bedrijf zijnde tenminste wel!

Alle klachten die gemeld zijn door lpvdg