Klacht: elektrische tandenborstel

op 28 september 2011 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb gebeld naar AD-lezersservice dat ik mijn reservering voor de elektrische tandenborstel niet heb kunnen uitprinten en gevraagd of ze deze opnieuw kunnen toesturen. Ze hebben mijn gegevens genoteerd, maar tot nu toe heb ik er niets meer over gehoord. Dus daar zit ik nu met mijn volle spaarkaart.

Gewenste Oplossing:

Dat er alsnog met mijn gegevens wordt geprobeerd de reservering op te sturen naar mijn email-adres.

Heeft op 10 oktober 2011 om 15:09 geantwoord

RECTIFICATIE
Ik lees nu dat mij een kopie bevestiging van de reservering is toegestuurd. Dat klopt niet, want die heb ik NIET ontvangen.
Dus toch niet opgelost??????

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Algemeen Dagblad in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Algemeen Dagblad een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Algemeen Dagblad

Heeft op 10 oktober 2011 om 16:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Heeft driemaal gebeld naar Lezersservice AD. Kopie bevestiging is naar de klant verzonden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Algemeen Dagblad beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door jaromir