Klacht: electrische motor

op 13 juni 2016 over Gazelle in de categorie Fietsmerken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nieuwe gazelle gekocht en is tijdens de garantie meerdere malen stuk geweest. De fiets is nu bijna drie jaar en de elec.motor is stuk. De fiets heeft 2700 km op de teller staan en ik heb een rekening van 400€ gekregen . Het is duidelijk dat er iets fundamenteels mis is met deze fiets.
Ik vind het dan ook onwaarschijnlijk dat een gerenomeerd merk als Gazelle dit zomaar toepast. Spijtige is dat de fiets nog steeds niet rijd zoals het zou moeten.

Gewenste Oplossing:

een nieuwe fiets

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gazelle

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gazelle nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jef Volckaerts