Klacht: Electrisch kattenluik stuk pakket

op 28 mei 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Goedendag, bij het bezorgen van mijn pakketje is met brute kracht het kattenluik gesloopt, dit is natuurlijk onacceptabel! Dit luik wordt electronisch dichtgehouden totdat er een kat met chip voorstaat, dan pas gaat het luikje open.
Elke wijze man/vrouw die Dit probeert zal er snel achter komen dat het luik niet open gaat, tenzij er geweld bij komt kijken. Ik ben natuurlijk erg kwaad hierover en had graag de bezorger hier op aan willen spreken. Want dit is gewoon eigendom vernieling ,Dit luik kost 180 euro. en hoop hier graag geholpen mee te worden. Het pakketje daarin tegen is ook beschadigd!

Groet matthijs ter linden

Toch een soort van vergoeding want dit is echt niet oke !

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 28 mei 2021 om 14:33 geantwoord

Goedemiddag meneer Ter Linden,

Bedankt voor uw bericht.
Wat onzettend vervelend dat uw pakket beschadigd is aangekomen en dat uw kattenluik hierbij ook nog vernield is. Inderdaad onacceptabel dat uw pakket op deze manier bezorgd is. Wij zorgen graag voor een vergoeding.

De schade aan het kattenluik kunt u claimen via:

Voor de beschadigde inhoud van uw pakket kunt u contact opnemen met de afzender, zij kunnen hiervoor bij ons een schadeclaim indienen.

Hopelijk zal dit dan snel afgehandeld zijn.

Het spijt mij ontzettend dat de bezorging zo is verlopen, dit is absoluut niet de bedoeling natuurlijk.

Fijn weekend gewenst.

Charlotte

Alle klachten die gemeld zijn door matthijs ter linden