Klacht: electische tandeborstel

op 27 september 2011 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

jullie hebben een aktie met een electrische tandebortstel, maar we kunnen ons niet aanmelden om ons inteschrijven. Heb dit enkele malen geprobeerd en nu is de inschrijving verlopen. vind dit erg jammer, voor mijn dochtertje.

Gewenste Oplossing:

dat ik alsnog de k3 tandeborstel kan sparen of een brief van jullie krijg dat ik deze kan ophalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Algemeen Dagblad in behandeling genomen

Algemeen Dagblad

Heeft op 27 september 2011 om 13:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

lezersservice AD bellen of e-mail sturen lezersservice@ad.nl

Heeft op 03 oktober 2011 om 10:29 geantwoord

Er is geen oplossing gekomen behalve dat we naar een andere afdeling hadden moeten gaan klantendeskservice. Had gehoopt dat jullie de inschrijving voor ons als nog in orde konden maken maar dat zat er niet. De inschrijving was ook al gesloten.
Jammer dat het zo gegaan is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Algemeen Dagblad een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door donato