Klacht: El zoubai

op 05 september 2018 over ABN AMRO in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 05 september 2018 om 12:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Saskia,

Wat vervelend dat je bent opgelicht! Ik kan me voorstellen dat je er alles aan doet om je geld terug te krijgen.
Op basis van je bericht is me niet duidelijk wat er precies is gebeurd. Kan je hier iets meer over vertellen?

Verder is het in geval van oplichting belangrijk dat je aangifte doet bij de politie. Dit kan online via: www.politie.nl
Ik denk graag met je mee aan een oplossing!

Met vriendelijke groet,

Philippine
ABN AMRO Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Saskiabrinkvd