Klacht: eis om terugbetaling

op 08 juni 2017 over Travel Club Express in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb van travel club express een mapje ontvangen,maar heb dit dadelijk teruggestuurd.maar zij hebben nog het bedrag van 89.97€ van mijn rekening gehaald.heb het reeds terug gevraagd maar geen gehoor van hun kant.

Gewenste Oplossing:

ik ben pas tevreden als ze het geld terug storten op mijn rekening

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Travel Club Express

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Travel Club Express nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Travel Club Express in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Travel Club Express een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Travel Club Express

Heeft op 07 juli 2017 om 09:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Janssen,

Bedankt voor uw bericht.

Helaas is er iets fout gegaan tijdens het terugstorten. Wij hebben de financiële administratie opdracht gegeven om opnieuw een opdracht uit te voeren zodat u uw geld zo snel mogelijk teruggestort krijgt. Binnen enkele dagen heeft u het bedrag terug op uw bankrekening.

Hopende u hier voldoende mee te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben, dan vernemen wij graag van u.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Travel Club Express

Travel Club Express B.V.
Postbus 75740
1118 ZT Schiphol
Telefoonnummer NL: 020-2146404
Telefoonnummer BE: 078-485000
Email: support@travelclubexpress.com

Alle klachten die gemeld zijn door brigittejanssen