Klacht: Eindafrekening

op 10 oktober 2011 over Nuon in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Door een vermeende overstap ??? van Nuon naar Essent hebben we nu 3x een eindafrekening van stroom gekregenen 2x een eindafrekening van gas van de Nuon en dat zonder maar 1 meterstand door gegeven te hebben. De periodes verschillen ook nog eens!
Wij hebben Essent helemaal niet benaderd om over te stappen.

Gewenste Oplossing:

Alles zwart op zit dat wij alles keurig betaald hebben! en niet van plan waren om over te stappen, maar beginnen nu wel te twijfelen door die chaos daar!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Nuon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nuon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nuon

Heeft op 19 oktober 2011 om 08:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Nuon heeft deze zaak in behandeling en is nu afhankelijk van de medewerking van andere partijen. De contacten tussen Nuon en klant verlopen goed.

Alle klachten die gemeld zijn door roosje2002