Klacht: Eigen verklaring procedure

op 05 september 2018 over CBR in de categorie Overheid

Hierbij wil ik meedelen dat ik echt boos ben op de medische adviseur van het CBR.

Het gaat als volgt:

Ik vulde eigen verklaring, 4 weken wachten.

Kreeg ik doorverwijzing naar medische arts dan afspraak gemaakt na 1 week moest ik op de arts 3 weken wachten heeft mij €200 gekost.

De arts gaf een hele goede rapport aan jullie waarbij ze ervan overtuigd was dat ik ondanks mijn autisme probleemloos aan het verkeer kan deelnemenexamen doen.

Oké dan 3 weken wachten op de reactie van medisch adviseur CBR, uiteindelijk toch rijtest.

Hierbij vraag ik me af waarom jullie mij onnodig naar die arts stuurden jullie hebben helemaal niet het advies van de arts opgevolgd.

Nu kan ik pas op 25 oktober rijtest doen, als jullie van te voren hadden gezegd: ”Arian je moet sowieso rijtest doen want wij luisteren niet naar de arts” kon ik het van te voren reserveren.

Hier ben ik echt boos over, ik vraag me ook af waar ik een klacht kan indienen.

Ik hoop van harte dat ik antwoord krijg op heel mijn bericht.

Mijn klacht zou opgelost kunnen worden als ik die rijtest gewoon ergens in deze maand kan doen i.p.v 25 oktober helemaal.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CBR

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CBR nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Arian Helal