Klacht: Eigen Post retour

op 17 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Heb een klein pakketje ( past in brievenbus ) verzonden heb deze weer
zelf ontvangen !

Uitleg hoe dat kan en € 10,- aan postzegels 3 postzegels voor het pakketje en rest voor de extra moeite + het niet tevreden zijn van klant
waardeloos . geadresseerde en postzegels op 1 kant . afzender andere kant.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

7 maanden geleden - Geachte heer Spa, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te vernemen dat u deze zending retour heeft ontvangen. Graag zou ik van u een foto ontvangen van de betreffende envelop (voor en achterkant) om dit voor u te kunnen bekijken. Staat er ook een reden van retour op de envelop vermeld? Wat is het adres van de geadresseerde? Mocht het niet lukken om een foto toe te voegen dan kunt u uiteraard ook een kopie sturen naar; PostNL Klantenservice, Postbus 99180, 8900 NA Leeuwarden. Ik zie uw reactie graag tegemoet, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

7 maanden geleden - Geachte heer Spa, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 28 juni 2016 om 14:47 geantwoord

Geachte heer Spa,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.

We hebben u daarom twee keer een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.
Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jan@12