Klacht: Eigen Post retour

op 17 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb een klein pakketje ( past in brievenbus ) verzonden heb deze weer
zelf ontvangen !

Gewenste Oplossing:

Uitleg hoe dat kan en € 10,- aan postzegels 3 postzegels voor het pakketje en rest voor de extra moeite + het niet tevreden zijn van klant
waardeloos . geadresseerde en postzegels op 1 kant . afzender andere kant.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

7 maanden geleden - Geachte heer Spa, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te vernemen dat u deze zending retour heeft ontvangen. Graag zou ik van u een foto ontvangen van de betreffende envelop (voor en achterkant) om dit voor u te kunnen bekijken. Staat er ook een reden van retour op de envelop vermeld? Wat is het adres van de geadresseerde? Mocht het niet lukken om een foto toe te voegen dan kunt u uiteraard ook een kopie sturen naar; PostNL Klantenservice, Postbus 99180, 8900 NA Leeuwarden. Ik zie uw reactie graag tegemoet, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

7 maanden geleden - Geachte heer Spa, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 28 juni 2016 om 14:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Spa,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.
Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost.
Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Jan@12