Klacht: Eeuwig durende levering

op 06 november 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op donderdag bezorger gemist. Vrijdag tussen 11 en 15.00 uur thuis gebleven. Geen pakje. Telefonisch contact leerde dat pakje niet met bezorger er was gegaan. Zaterdag rond 12.00 uur zou het in een DHL shop geleverd worden. 14.00 uur daarheen. Geen pakje. Telefonisch contact leerde geen info op. Pakjes zouden daar tussen 10 en 12.00 uur geleverd moeten worden waarom dit niet geval was of waar mijn pakje nu is…..geen antwoord.

Gewenste Oplossing:

Het pakje vandaag geleverd krijgen. Excuses en compensatie voor de dag thuis blijven en telefonisch contacten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 06 november 2017 om 16:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Groenveld,

Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat u langer op uw pakket heeft moeten wachten, dan verwacht. Volgens onze gegevens is het pakket uiteindelijk op zaterdag 4 november afgeleverd, op het gewenste DHL afhaalpunt. Zo te zien heeft u uw pakket inmmiddels ook al afgehaald. Zendingen die geleverd worden bij DHL Parcelshops, kunnen echter gedurende de hele dag geleverd worden (meestal tegen het eind van de middag). Omdat u aangeeft hierover verkeerd geinformeerd te zijn, bied ik u mijn oprechte excuses aan. Tevens voor het lange wachten op uw pakket.

Voor verdere vragen of opmerkingen, neemt u dan contact op met onze Klantenservice.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Vivian
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Maliena