Klacht: eetkamertafel kirsten

op 13 februari 2011 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een eetkamertafel kirsten gekocht bij leenbakker met 6 lisa stoelen, een week later bleek de tafel 70euro goedkoper en stond in het krantje, omdat ik iedere moet werken ben ik na 8 dagen naar het filiaal in venlo gegaan en gevraagd of ik ook de korting kon krijgen, ze zeiden nee u bent te laat, op de bon staat duidelijk de datum wanneer ik het heb gekocht en ik ging ervan uit dat je het binnen 2 weken kon melden , nou bij leen bakker is het dus dat je binnen die 7 dagen je op het filiaal moet melden, ook nog het hoofdkantoor gebeld, nou zo’n asociaal mens heb ik nog nooit aan de lijn gehad, zei gewoon tegen me als het me niet beviel dat ik mijn spullen dan maar ergens anders moest gaan kopen. echt belachelijk.

Gewenste oplossing

Ik zou graag die 70 euro verschil terug krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door misses_X