Klacht: Eerste bezorgpoging niet geslaagd. Tweede poging volgt

op 03 mei 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben de hele dag thuis. Speciaal thuis gebleven omdat ik de komende week niet thuis ben.
Een nieuwe Samsung S8 zou vandaag bezorgt worden.
Echter staat er dat er om 13:21 een melding door de leverancier is gedaan dat ik niet thuis ben.
Onzin dus. Ik heb gezien dat er verder een vrachtwagen de straat stond te blokkeren, die was bezig met het vuil ophalen. Dit is letterlijk 30 meter van mijn woning.
Als dit een reden zou zijn dan vind ik het persoonlijk helemaal schandalig!

Er is geen bericht in mijn brievenbus over dat de leverancier überhaupt hier is geweest.

Gewenste Oplossing:

Als ik VANDAAG (woensdag 19 april 2017) alsnog mijn pakket in ontvangst kan nemen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer Marskamp, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het kwalijk om te vernemen dat er in track en trace vermeld stond dat de bezorging niet gelukt is terwijl u op dat moment gewoon thuis aanwezig was en er niet is aangebeld en ook geen bericht is achtergelaten. Mijn excuses voor deze gang van zaken. Ik hoop dat u uw pakket inmiddels in ontvangst heeft kunnen nemen. Zou u mij nog de barcode willen sturen? Dan kan ik dit nog even voor u bekijken en hier een melding van maken. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer Marskamp, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht marskampj

3 maanden geleden - Beste PostNL, Later op de dag is de bezorger alsnog bij mijn deur geweest en ik heb het pakketje in ontvangst kunnen nemen. Daarvoor dank. Met vriendelijke groet, J. M.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 04 mei 2017 om 17:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Marskamp,

Hartelijk bedankt dat u dit nog even laat weten. Ik ben blij dat u het pakket diezelfde dag toch nog in ontvangst heeft kunnen nemen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door marskampj