Klacht: Eerste bezorgpoging niet geslaagd. Tweede poging volgt.

op 02 mei 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 02 mei 2016 om 14:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Jacques,

Uit uw bericht begrijp ik dat u thuis was op het moment van de eerste bezorgpoging, maar dat u geen bezorger heeft aangetroffen. Dat is zeker niet de bedoeling.

Op dit moment zie ik dat u uw zending van het postkantoor heeft opgehaald. Mijn excuses dat wij niet volledig aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Reecejay