Klacht: Eerste bezorging niet geslaagd?

op 26 september 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Aangegeven bezorgtijd was tussen 18:30 en 21:30. Gedurende deze hele tijd ben ik thuis geweest, maar de bezorger heeft niet aangebeld. Nu zie ik op de site dat het eerste bezorgmoment niet geslaagd is, en dat morgen (op een onhandige tijd) het tweede bezorgmoment zal zijn. Vanwege de late aangegeven bezorging is het inmiddels ook te laat om de bezorgtijd aan te passen.

Als de bezorging morgen tussen 8:30 en 13:20 of tussen 16:30 en 22:00 bezorgd kan worden.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Theofanakis, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de eerste afleverpoging van uw pakket niet juist is uitgevoerd. Mijn excuses voor deze gang van zaken. Helaas heb ik onvoldoende informatie om uw melding verder te kunnen behandelen. Kunt u de volgende informatie nazenden, in een reactie op dit bericht: - Uw trackingcode (veelal beginnend met 3S). Graag ontvang ik van u de ontbrekende informatie, zodat wij uw melding alsnog verder kunnen afhandelen. Ik ga er vanuit u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze klantenservice via postnl.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Theofanakis, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 04 oktober 2016 om 11:49 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Theofanakis,

We hebben u daarom twee keer een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.

Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door Thanos Theofanakis