Klacht: Eerst accoord gaan met voorstel en nu weer niet

op 01 mei 2017 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Heb wegens overlijden van me vader achterstand nu heb ik voorgestelt mijn vakantie geld te storten en dan gewoon weer netjes betaal en ze zouden me een bevesteging geven daarover en nu krijg ik ineen keer dat het niet kan …dat klopt toch niet hoe maken ze iemand kapot zo dus en dit vond ik resperktloos

Ik zou graag me vakantie geld storten volgende week als ik het binnen heb en geeoon weer netjes 300 in de maand betalen

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Kitty Lok

3 maanden geleden - Ik kan zo gauw me vakantie geld komt betalen en eventueel 400 in de maand en hoop dat dit kan het spijt me erg en als jullie voorstel willen doen of ik meer moet betalen doe ik dat graag reactie en hoop met een voorstel ik betaal morgen al wat

Reactie van de melder van de klacht Kitty Lok

3 maanden geleden - Maar als jullie vinden dat ik meer moet betalen ga ik er mee accoord en hoop dan op een oplossing ik stort morgen al geld zodat jullie kunnen zien dat ik het ga doen en me er aan hou hoop nu voor nu doe een voorstel graag

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 03 mei 2017 om 14:52 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

U heeft bezwaar gemaakt over het niet mogen treffen van een regeling. Een regeling is een coulance. Hierbij wordt gekeken naar uw situatie en uw betalingsverleden. Wanneer er bijvoorbeeld al eerder regelingen getroffen zijn en deze niet goed zijn nagekomen, kan dit betekenen dat er geen nieuwe regeling meer getroffen mag worden. In verband met de Wet Bescherming Persoonsgegevens zullen wij u via e-mail op de hoogte brengen van uw specifieke situatie.

GGN mastering credit

Heeft op 07 mei 2017 om 20:58 geantwoord

Ik heb met een juridis informatie gevraagt ..en ik heb een voorstel gedaan dat ik zoveel mogelijk afbetaal en heb al geld overgemaakt en naak volgende week weer wat over ..en hij zij dat het dan wel weer mogelijk moet zijn om afspraken te maken wat ik netjes na kom ..en dat zal ik ook doen en hoop dat jullie dan op mijn voorstel in gaan zodatvik zo snel mogelijk betaal ik weet dat ik door de omstandigheden fout zat maar wil het graag herstellen en u laten zien

Alle klachten die gemeld zijn door Kitty Lok