Klacht: Eerder geplaatste klacht die NIET opgelost is!!

op 03 oktober 2017 over Woonsquare in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

RE: Klachtmelding 40050344/10119299
E-mail van Chris Coemans: Klachtmelding 40050344/10119299
21-9-2017 13:15
Chris Coemans
Aan Bianca Oomen
Beste Bianca, dan heeft u dus duidelijk een intern probleem waar ik dus niet de
dupe van wens te worden. Met groet, MEVROUW Chris Coemans.

Op 21 september 2017 om 12:36 schreef Bianca Oomen :

Geachte heer Coemans,

De enigste die dit mag toezeggen is de Directie en wij blijven dan ook bij het
standpunt dat wij verder in deze niets voor u kunnen betekenen.

Met vriendelijke groet,

Woonsquare
Europalaan 24
5121 DJ RIJEN
0161-244800

—–Oorspronkelijk bericht—–
Van: Chris Coemans [chriscoemans@home.nl]
Verzonden: donderdag 21 september 2017 12:05
Aan: Bianca Oomen
Onderwerp: RE: Klachtmelding 40050344/10119299

Daar ga ik niet mee akkoord. De servicemonteur heeft mij verteld dat alle
telefoongesprekken zouden woeden teruggeluisterd zodat u kon terughoren dat
een
collega van u mij TOEGEZEGD heeft de bank RETOUR te halen.
Chris Coemans

Op 21 september 2017 om 9:58 schreef Bianca Oomen :

Geachte heer/mevrouw Coemans,

Bedankt voor uw mail.

Hoe vervelend ook blijven wij bij het standpunt zoals eerder aangegeven,

Met vriendelijke groet,

Woonsquare
Europalaan 24
5121 DJ RIJNE
0161-244800

—–Oorspronkelijk bericht—–
Van: Chris Coemans [chriscoemans@home.nl]
Verzonden: donderdag 21 september 2017 08:25
Aan: service
Onderwerp: Klachtmelding 40050344/10119299

Beste,

gisteren heb ik de brief ontvangen dat mijn klacht ongegrond is verklaard.
Hier ben ik het niet mee eens en teken protest aan.

Het klopt, zoals u beschrijft dat zowel ik als de verkoopster voor de PRADA
bank hebben getekend, maar ik blijf erbij dat ik de verkeerde bank heb
geleverd gekregen.
Ik ben geen verkoopster en heb ook geen idee hoe al uw banken heten. Het kan
toch ook zijn dat de dame in kwestie de verkeerde naam genoteerd heeft,
waardoor ik de verkeerde bank geleverd heb gekregen?

Ik ga in ieder geval niet akkoord en hoop op een juiste en correcte
oplossing.
Zoals ik al aan de servicemonteur heb aangegeven heb ik er geen moeite mee
om
op te komen voor de kosten die er gemaakt moeten worden om de bank op te
komen
halen.
De bank staat nog steeds ongebruikt in de kelder en is tot op de dag van
vandaag nog steeds niet gebruikt daar ik er niet in kan zitten en niet uit
kan
komen gezien mijn rugproblemen.

In afwachting van uw antwoord,
Chris Coemans.

Gewenste Oplossing:

Dit is de reeds eerder gemelde klacht die NIET opgelost is.
Zie email verkeer met WOONSQUARE.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonsquare over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Woonsquare in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht ChrisCoemans

1 maand geleden - Ik wil aan het email contact nog toevoegen dat als ik bij Woonsquare mijn ordernummer doorgeef er 2 ordernummers bestaan. Misschien dat er hier iets misgegaan is en dat ik het verkeerde ordernummer geleverd gekregen heb. Zoals ook in de email naar Woonsquare reeds vermeld, heeft de 2de servicemonteur mij gezegd dat alle telefoongesprekken van mij en Woonsquare teruggeluisterd zouden worden waarin dus te horen moet zijn dat mij TOEGEZEGD is dat bank RETOUR zou worden genomen. Met groet, Chris COemans.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonsquare een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonsquare

Heeft op 03 oktober 2017 om 13:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 03 oktober 2017 om 15:48 geantwoord

Nee, ik ga niet akkoord.
Woonsquare heeft een fout gemaakt en dienen die ook op te lossen.
Woonsquare heeft mijn retourmelding aangenomen en ik verwacht dan ook dat dat gebeurt.
Woonsquare zou het telefoongesprek terugluisteren waarin de toezegging tot retour nemen van de bank is gemaakt, Woonsquare komt hier niet op terug dus weet men dat ze fout zitten. Dus kortom verwacht ik nog steeds dat de bank retour gehaald wordt zoals TOEGEZEGD is.

Alle klachten die gemeld zijn door ChrisCoemans