Klacht: Eenzijdig opzeggen abonnment Tele2

op 18 oktober 2011 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het is al weer 10 dagen geleden dat Tele2 heeft gerageerd met 1 zinnetje. Wel kreeg ik reclame in de brievenbus van Tele2 over… mobiele telefonie. Zo weten ze je wel te bereiken.

Gewenste Oplossing:

Exit Tele2. Geld terug. Diepe excuses. Geef mijn oude mobiele tel.nummer terug en erken jullie blunder. Ik was een zeer tevreden klant en nu maak ik ze zwart waar ik maar kan, net zoals hun schaapjes...

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 19 oktober 2011 om 15:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Volgens onze gegevens heeft de klant nog geen telefonisch contact opgenomen met de klantenservice hierover. We adviseren de klant contact op te nemen met de klantenservice zodat er naar een passende oplossing gezocht kan worden. Zij zijn te bereiken via http://www.tele2.nl/klantenservice.html

Alle klachten die gemeld zijn door e. de mooij