Klacht: Eenzijdig opzeggen abonnement

op 03 oktober 2011 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik ontving een brief van Tele2 waarin werd gezegd dat de breedbandservice werd afgeschaft door Tele2. Dat ik op zoek moest naar een andere provider en dat alle kosten vervielen. Ik stap dus over naar KPN met nummerbehoud en overstapservice. Blijkt dat Tele2 niet meewerkt, tot november 2012 geld wil blijven zien. IK ben het zwarte schaap van Tele2.

Exit Tele2. Geld terug wat teveel is afgeschreven. En nederige excuses. Ik zit nu met twee abonnementen. Ben overgestapt op hun advies.

Bericht van Tele2

6 jaren geleden - Beste E.P. de Mooij, Vervelend dat er onduidelijkheid is over de brief die je hebt ontvangen van Tele2. Ik ga dit verder voor je uitzoeken en zodra ik weet wat er aan de hand is kom ik er bij je op terug! Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 21 oktober 2011 om 14:43 geantwoord

Er was helaas onduidelijkheid ontstaan over de opzegbrief en diensten welke beeindigd werden, onze excuses hiervoor. Er is inmiddels contact opgenomen met de klant voor een passende oplossing.

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Tele2 beoordeeld.

Heeft op 24 oktober 2011 om 13:28 geantwoord

Het duurde wat lang, maar Tele2 heeft hun fout ingezien.
Het abonnement wordt opgezegd, teveel afgeschreven geld wordt teruggestort, oprechte excuses zijn aangeboden en geaccepteerd.
Vriendelijk, berouwvol en begripvol van Tele2 uit.
Ik kan niet anders zeggen dat ze dit goed hebben opgelost. Chapeau!!

Reactie van de melder van de klacht E.P. de Mooij

6 jaren geleden - Het duurde wat lang maar Tele2 heeft gereageerd. Excuses zijn aangeboden. Teveel afgeschreven geld wordt teruggestort. Vriendelijke en spijtvolle benadering. En ik kan mijn oude nummer behouden. Chapeau voor deze oplossing

Alle klachten die gemeld zijn door E.P. de Mooij